קריספל תוקף: "אלי ישי הרס בכוונה תחילה את העיר אלעד" • האזינו

    דוד לזר 2 Comment on קריספל תוקף: "אלי ישי הרס בכוונה תחילה את העיר אלעד" • האזינו
    21:23
    07.05.24
    אבי מימרן No Comments on אם שכולה משתפת: "לא יודעים מי באמת איתנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (רביעי) קיים ח"כ אלי ישי כנס בחירות בעיר אלעד. עצם העובדה שישי נכנס עמוק לטריטוריה הש"סית – העיר אלעד – הצליחה להכעיס רבים אשר טענו כי אפילו מנהיגו של ישי הרב מאיר מאזוז אמר באופן נחרץ כי המפלגה החדשה תפנה לקהל יעד חדש ולא לקהל הספרדי – בוחרי ש"ס, ואם כן מה לישי בעיר אלעד.

    קודם לכן, פורסם באתר 'קול חי' כי סגן ראש עיריית אלעד צוריאל קריספל פרסם הבוקר סרטון שהפך לוויראלי שבו הוא מזמין את אלי ישי לעימות פומבי.

    אמנם עימות מול ישי עצמו לא התקיים עדיין, אבל מול איש ימינו של ישי – איתמר כהן – התקיים, ובשידור חי ב'קול חי'.

    הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשתו של אבי מימרן, תקף קריספל את ישי והאשים אותו בהאשמות חמורות. בין הדברים אמר קריספל למימרן כי "העיר אלעד הייתה אחת הערים היפות והמצליחות בארץ, והנה בשנים האחרונות העיר הגיעה לשפל גדול, וכל זה רק כי אלי ישי החליט בהיותו שר -לא לדאוג לעיר הזאת – בגלל שקריספל נמצא בה", קריספל המשיך להאשים ואמר כי "לא זו בלבד – אלא יש לי עובדות ברורות שישי גם ביקש ואמר לכל השרים האחרים מש"ס לא לסייע לעיר אלעד – עד שאני אעזוב את העיר".

    קריספל הוסיף לתקוף ואמר כי "עוד בעודו בש"ס, אלי ישי פעל במוצהר נגד התנועה ויש לי הוכחות לכך. כשמרן היה על ערש דווי הוא פעל נגד ש"ס, אני אומר אמירה ברורה ואני עומד אחריה".

    על דבר הסרטון סיפר קריספל כי "קיבלתי הבוקר טלפונים מאנשים שרצו לחבל באירוע של אלי ישי באלעד, הם רצו להביא מוזיקה ולהפריע לו? ואני אמרתי להם שבשום אופן לא. שיביא את ה-30 איש שלו והעיקר שלא ניתן לו תשומת לב".

    "למרות זאת", המשיך קריספל, "היה חשוב לאלי ישי לפרסם שכאילו גורמים שונים ניסו לחבל בכינוס שלו באלעד, ובעקבות כך אמרתי לו שאשמח לקיים עימו עימות פומבי וישיר בדרך ארץ ובצורה מכובדת, כי יש לי כמה דברים לומר לו".

    בהמשך הראיון עלה מקורבו של ישי איתמר כהן, שהתעמת עם קריספל על תקופת פרישתו מראשות העיר אלעד. מנגד סיפר קריספל כי תמיד הכל נעשה על דעתו ועל ברכתו של מרן הגר"ע יוסף וכי "מרן היה מתקשר אלי באופן קבוע לברך אותי במפתיע".

    האזינו לראיון המלא:



    2 תגובות

    מיין תגובות